Hoe kan ik support verkrijgen?
Heb je een vraag of kom je er niet uit? Dan helpen we je graag op weg. Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen maken we onderscheid in de onderstaande prioriteiten:
Prioriteit: Urgent (bugs)
Onder deze categorie vallen alle problemen waardoor je het systeem niet meer kunt gebruiken. Je krijgt bijvoorbeeld een error foutmelding te zien.
Wat te doen?
Bij urgente problemen heb je 2 opties:
- Bel met onze support medewerkers op 038 - 30 20 023. Zij zitten van 8:00 tot 18:00 voor je klaar.
- Maak een support ticket aan. Wij komen hier binnen 1 werkdag op terug.
P.s. een vergeten wachtwoord is geen urgent probleem. Dat los je op deze manier op.
Prioriteit: Niet urgent
Alle andere vragen zijn niet urgent. Je weet bijvoorbeeld niet exact hoe ietswerkt.
Wat te doen?
Kijk allereerst bij de help onderwerpen. Vanuit het dashboard kun je deze rechtsonder (1) vinden. De help onderwerpen zijn ook te bekijken via support.contaqt.nl.
Staat je antwoord er niet tussen? Maak dan een support ticket aan (2). Wij beantwoorden support tickets binnen 1 werkdag.
Omschrijf in het support ticket zo uitgebreid mogelijk wat je vraag is en ondersteun dit met afbeeldingen.