Tip: zelf een nieuwsbrief maken

Je kunt ons systeem volledig op de automatische piloot draaien. Wij zorgen voor de content (nieuwsartikelen) welke automatisch via een nieuwsbrief naar al je klanten wordt gestuurd.


Uiteraard kun je de software óók gebruiken om zélf iets met je klanten te delen. Een aankomende verhuizing bijvoorbeeld. Of het introduceren van een nieuwe collega.

Je kunt dit op twee manieren aanpakken:

1) Artikel schrijven + nieuwsbrief maken

Allereerst begin je met het schrijven van een nieuwsartikel. Dit artikel verschijnt tussen onze nieuwsartikelen.

Vervolgens kun je via de handige wizard snel een nieuwsbrief maken van dit artikel.

Het voordeel van deze werkwijze is dat je dit artikel ook op je website hebt staan en kunt delen via Social Media.

2) Direct een nieuwsbrief maken

Wil je liever een 'losse' nieuwsbrief versturen? Dat kan ook! Kies dan voor de optie 'gebruik editor'.

Vervolgens heb je de mogelijkheid om een volledig eigen gemaakte nieuwsbrief te maken óf om een eigen sjabloon als basis te nemen.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact op Neem contact op