Uitnodiging versturen (naar één e-mail adres)

Je kunt een uitnodiging versturen naar één enkel e-mail adres óf naar meerdere mailadressen tegelijkertijd. In dit artikel leggen we je uit hoe je een enkele uitnodiging kunt versturen of agenderen.

Via het menu: Nazorgscan > Vragenlijsten vind je alle beschikbare vragenlijsten staan. Kies hier voor 'uitnodigingen'.

Vervolgens kies je voor 'enkele uitnodiging'.

Vul daarna het e-mail adres in waar je de uitnodiging naar toe wilt sturen.

Vervolgens heb je de keuze of dit een éénmalige uitnodiging betreft of een terugkerende uitnodiging. De laatste optie kan handig zijn als je bijvoorbeeld elke jaar automatisch een vragenlijst voor de inboedel verzekering wilt versturen (om te controleren of de dekking nog juist is).

Je kunt de uitnodiging direct versturen of voor een later tijdstip inplannen.

Alles correct ingesteld? Dan kun je de uitnodiging afronden. Het systeem zal een individuele uitnodiging voor dit e-mailadres klaar zetten.

Je kunt de status altijd volgen via het menu: Nazorgscan > Vragenlijsten geschiedenis. Hier zie je op het tabblad (1) In behandeling het betreffende e-mail adres (2) staan met daarbij de eerstvolgende actie (3) op de genoemde datum (4).

Nog steeds hulp nodig? Neem contact op Neem contact op